შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
1–4
5–6
7–8
9–10

მთელი
რიცხვის შეკრება.
იცის
მთელი
რიცხვების
შეკრება,
მაგრამ
ვერ
იყენებს.


იცის
მთელი
რიცხვების
შეკრება,
მაგრამ
ვერ
იყენებს
ყველა
სიტუაციაში.

იცის
მთელი
რიცხვების
შეკრება,
იყენებს,
საკმარისად
ორიგინალურია
იცის
მთელი
რიცხვების
შეკრება,
იყენებს,
მთლიანად
ორიგინალურია

მსჯელობა/
დასაბუთება.
ვერ ასაბუთბს.
ასაბუთბს
მაგრამ არა
სწორად.
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად
ორიგინალურია.
მთელი რიცხვების
შეკრება, რიცხვითი წრფის გამოყენებით.
იცის
მთელი რიცხვების
შეკრება, რიცხვითი წრფის გამოყენებით,
მაგრამ
ვერ
იყენებს.

იცის
მთელი რიცხვების
შეკრება, რიცხვითი წრფის გამოყენებით,
იყენებს,
მაგრამ
არა სწორედ.

იცის
მთელი რიცხვების
შეკრება, რიცხვითი წრფის გამოყენებით,
იყენებს
და
საკმარისად
ორიგინალურია

იცის
მთელი რიცხვების
შეკრება, რიცხვითი წრფის გამოყენებით,
იყენებს,
მთლიანად
ორიგინალურია

განზოგადება
მიზანი არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ არის
გათვალიწი
ნებული.

მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.

მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.

მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.